Alla är barn, och dem tillhör det gåtfulla folket

Gårdegens outfit som dök upp på bloggen användes på Dylans dop, det var en väldigt liten tillställning med de allra närmaste.
Dagen flöt på väldigt bra och Dylan pratade på, jollrade en massa och höll ett gott humör - som vanligt.
Dylans lilla kusin, som är någon ynka månad äldre kom också och dem hade väldigt roligt åt varandra när vi åt middag och tror att båda hade svårt att släppa varande med blicken.
I framtiden kan jag tänka mig att dem två tillsammans stavas T R U B B E L, precis som det ska vara!
 
Vi känner oss nöjd med dagen och det var så himla roligt att träffa alla tillsammans, det blir långt mellan gångerna så jag uppskattar det extra mycket när det väl blir av.
Man har knappt tid att prata med alla och ge alla uppmärksamhet men att ha både min och Dennis sida samlad samtidigt är värt mycket i mina ögon.
För att knyta ihop säcken en aning - smötgåstårta till middag, Jag och Dennis fick varsin macka fylld med en massa gotta och därefter en frukttårta till efterrätt.
Tusen tack till er som kom och tusen tack för de fina sakerna som Dylan fick.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0