A glimps

Här kommer några små detaljer här hemma som jag fixat med de senaste dagarna.
Skruvade fast krokar på undersidan av Elliotts hylla som han kan hänga kläder på.
I hyllan är det tre tavlor jag målat, hans sparbössa, ett tåg med bokstäverna Elliott och mina första skor.
På hyllan är en gunghäst han fått i present och sedan en kruka med solrosor som Elliott planterat på dagis.
 
Ute i hallen har jag ett stort klotakvarium som fick förvandlas om till en fin inredningsdetalj.
En massa grus, ett blockljus och hjärtan på tråd i plast, de levande bara där där inne då det blir dåligt med luft och ljus.
I fönstret i datorrummet hängen en stor glödlampa som jag är så kär i, vill ha tusen stycken här hemma och tror att det kommer få bli fler här hemma tids nog.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0