Tavlor i drivor

Nu har sommaren kommit till Sundsvall och vi spenderar dagarna utomhus så mycket vi bara kan, vilket också gör att jag inte sitter speciellt mycket vid datorn.
Har gjort något inlägg via appen, mest för att visa att jag fortfarande lever.
 
Den senaste tiden har jag gjort en massa planscher i PS som jag sedan tänkt ska få pryda våra väggar här hemma.
Jag har inte hunnit ta kort på dessa än, men jag tänkte bjuda på det framöver, så håll till godo.
Däremot kan jag visa två planscher jag precis blivit klar med.
Jag blev sugen att baka lite drömmar så under tiden de var i ugnen snodde jag ihop två simpla med väldigt personliga tavlor till barnen.
De två ska såklart ramas in och vara på pojkarnas rum och är i det behändiga måttet 15x20 så dem inte tar upp för mycket plats på väggarna eller vart jag nu ska placera dem.
 
 
I takt med det tråkiga höst/vårvädret vi haft här ett bra tag så kickade min
kreativitet igång ordentligt och jag har haft många projekt.
För att inte mätta er med för mycket på en och samma gång kommer de
delas upp under en tid framöver.
För övrigt ska jag njuta av sommaren och en fågel viskade i mitt öra att
juli kommer slå värmerekord, så vi får vänta och se.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0