New in

 
Jag skulle bara in på body shop för att köpa sminkborttagning.
Men när jag var på väg till bilen igen så gjorde jag en liten avvikelse och köpte med mer glitter hem.
Två till eyeliner med glitter i, en genomskilnig och en turkos, skit fina.
Ännu ett nagellack som har varit slut varje gång jag ska köpa det, men nu så.
 
Jag gjorde swatches på armen så ni får se istället, så det blir gjort.
Kastade även med den svarta som jag lovat att visa er.
En skarp och sedan en suddig för att visa hur fint det glittrar.
Den genomskilniga & svarta känns mest diskret och jag har flera sätt jag vill använda dessa på.
Vilken tur att det är lite födelsedagar framöver nu så jag kan inviga dem.
Vi kickar igång redan imorgon, men det återkommer jag med.
 
 
Glitter från Viva La Diva och nagellack IsaDora
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0