Fem koppar senare

 
 
Den här dagen har några timmar kvar och det är jag glad för.
Jag har en hel del mer städning kvar innan jag får gå och sova.
Än så länge har jag kraft kvar så det borde flyta på bra, Dylan gillar ändå läget så länge han får vara med och Elliott ska snart få gå och sova.
Just det, ska hinna bada barnen också, men det kanske får bli imorgon bitti om tiden rinner iväg.
 
Tänkte ta och avsluta inlägget med lite mat, mycket mat nu vänner.
Mat eller bakverk.
Kommer inte bli bättre heller för om 1 månad fyller Elliott år, sen min pappa och bror innan det är dags för mig.
Under sommaren är det lugnt men i slutet av augusti är det ettårskalas så då blir det nog lite mer.
Iaf, hackade ihop en soppa till middag, var tänkt att ha det som en grönsakssoppa tills jag grävde fram ett paket bacon som fick flyga i.
Elliott äter inte bacon och jag är inget stort fan av att kasta mat.
Hur som haver blev det grymt gott (om man än en gång får vara självgod) och det här kommer vi äta fler gånger.
Man kan lätt byta ut bacon mot korv eller köttfärs om man känner för det.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0