En bok i samlingen

 
 
Igår for Jag, Dennis och Dylan ut till Birsta medan Elliott var på dagis.
Vi fyllde på Elliotts garderob med allväderstövlar, vinterskor och ullstrumpor.
Även Dylan fick ett par ullstrumpor.
Det har blivit så kallt ute nu så varken sneakers eller gummistövlar är speciellt varm längre.

Jag fyllde på med en ny mascara som jag ska prova en vacker dag, så får vi se hur den är.
Jag har en favorit som jag kört på länge, men jag tycker också det är roligt att prova lite nya produkter.
Sen fick det bli en nagelfil och en bok, när jag nu ska hitta tid att läsa den som inte ens hinner måla naglarna.
 
Tror det här kan vara en riktigt bra bok, men jag gruvar mig lite för att läsa den.
Jag som i vanliga fall är en ganska blödig människa och som nu går med de flesta känslorna på utsidan i och med alla dessa hormoner i kroppen.
Ja, vi kan helt enkelt säga att jag grinar åt det mesta, bränner jag något i stekpannan så kan det få mig att börja grina även om jag inte alls vill.
Jag räknar med andra ord med att få vätskebrist när jag väl öppnat boken.
 
 Någon som har läst denna boken?

Kommentarer
Postat av: Ida w

Jag har Frida!! Sjukt bra.. Samt läst alla hans blogg inlägg..

Svar: Bra, då hoppas jag få tid att läsa den snart. Ja, jag har också läst bloggen, hemskt hemskt.
Frida W

2013-09-25 @ 19:59:27
Postat av: Eleni

Åh, tror boken är jätte bra. Tror dock inte att det är något för mig. Är också så himla känslig av mig så jag skulle antagligen gråta mig igenom den och sedan ha svårt att släppa det även när jag slutat läsa. Är så himla lättpåvärkad. Men annars skulle jag också läst den :')

Svar: Jag är också väldigt lättpåverkad och sätter mig ofta in i den personens situation. Så jag räknar med att må dåligt ett tag, men på samma gång kan den säkert vara nyttig att läsa. Älskar att läsa verklighetsbaserade böcker.
Frida W

2013-09-26 @ 23:15:27
URL: http://elenia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0