City


Idag har vi lördag igen, vilket betyder att Dylan är 2 månader och Elliott får lördagsgodis. 
När vi ätit lunch packade vi ner sidekick i vagnen och gick ner på stan. 
Jag lämnade tillbaka en klänning och sedan skulle vi köpa vantar till Dylan för han har inget varmt att ha om händerna nu när det är lite kyligare ute. 
Elliott saknar också ett par "finare" vantar så han fick ett par likadana. 

Sen drog vi vidare till affären och handlade lite basgrejor som börjar ta slut här hemma. 
Sen hade vi såklart Elliotts höjdpunkt, godis. 
Köpte hem lite till mig och Dennis med som vi kan äta till Så mycket bättre som drar igång ikväll, 20:00 på 4:an.
Det missar ni väl inte?
Höjdpunkterna i år för mig är nog Ebbot (soundtrack of our lives) och Ulf Dageby (Nationalteatern).

Nu börjar sidekick att vakna i vagnen så dags att dra. 
Föresten. 
Det blir nog mer och mer inlägg från telefonen nu när appen är rätt bra och jag inte riktigt tar mig lika mycket tid att sitta vid datorn. 

Dagens jag (som ser ut att vara skitsur men är trött), vantar med tummar till E och vantar utan tummar till D.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0