New in

 
 
Blev lite smått och gott till mig igår med.
Två skjortor i flanell som jag tycker är grymt snygg men framförallt är de så otroligt mjuk och skön.
Invigde den mörkare idag när vi var och handlade, kändes helt rätt.
Dennis däremot tyckte jag såg ut som en skogshuggare, han är inte lika såld på dessa skjortor som jag är.
 
Mitt upp i allt kaos med människor igår så beslutade sig min väska för att gå sönder.
Bandet släppte mitt i steget, den har varit en trogen följare ett bra tag nu men ska ändå försöka laga den.
Tur för mig att jag ca 20 minuter tidigare hade köpt en ny väska som jag fick lägga över allt i.
Var nog en mening med det köpet trots allt.
 
 En mascara fick följa med också.
Samt strumpor & vantar till Elliott.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0