Köp mina skor!

 
 
Jag hade tänkt ta och sälja bort två par skor, så köp!
Börjar att lägga ut här och efter max en vecka hamnar de på blocket.
Så passa på om ni är sugen.
 
Det är mot min vilja som jag säljer mina oanvända skor från Jeffrey Campbell.
Blev gravid kort efter jag beställt dem, tänkte därför använda dem nu efter men fick helt vanskapta fötter så nu passar de inte längre.
-Modellen heter Lita.
-Äkta läder.
-Endast provat dem inne någon enstaka gång.
-Strl 38 men är lite små i storleken så passar bra för en 37:a.
-13,5 cm klack och 5 cm platå.
-Köptes för 1390:- och säljs för 1000:-
 
 
 
 
 
Det andra paret är ett par pumps från Bianco.
Även här passar inte mina vanskapta fötter dem längre.
Snygg till både klänning och jeans.
-Använd ute två ggr på sommaren, därav slitaget under sulan från grus och sten.
-Strl 37 och är normal i storleken.
-8,5 cm klack.
-Köptes för 499:- och säljs för 200:- (Priset kan diskuteras vid snabb affär).
 
 
 
Ni kan nå mig på [email protected] om ni inte vill skriva här.
Känner ni mig, så kasta iväg ett sms eller ring.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0