New in

 
 
Jakten är påbörjad, men långt ifrån klar.
Kom hem med en maxiklänning efter dagens besök på stan.
Jag kom egentligen hem med tre klänningar men dom andra två satt inte alls som jag hade hoppats på.
Nästa gång får det bli en tripp till Birsta tror jag då det finns lite annat och lite mer utbud där.
 
Någon som kanske har tips på en maxiklänning?
- Gärna svart, annars funkar marinblå också.
- Den får helst inte ha så smala band och helst inte bandlös då jag inte kan vara utan bh (även om dagens
  klänning saknade band vill jag helst inte ha det).
- Halterneck går också bort.
 
Jag verkligen älskar älskar denna klänning och kommer nog ha den mycket i sommar.
Tycker jag var så fin i denna, jag som i vanliga fall inte känner mig så bekväm eller fin i klänning.
Kan inte säga det nog många gånger, men jag älskar den!!
 
 

Kommentarer
Postat av: Eleni

Den var jättefin! :) Var kommer den ifrån?

2013-05-28 @ 21:21:59
URL: http://elenia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0