Sjukstuga

 

Här hemma har Jag haft sjukstuga sen i måndags.

Det började på morgonen när jag stod i duschen och höll på att svimma flera gånger om, fick till slut ropa på Dennis så han fick komma med ett glas iskallt vatten och en spyhink då jag inte kände för att spy i duschen.

Låg sen på golvet ett bra tag innan jag insåg att det inte skulle bli bättre så jag kröp upp i sängen och somnade.

På det så har jag åkt på en jäkla förkyldning med huvudvärk varenda dag, rethosta som inte är från denna värld som dessutom håller mig vaken på nätterna.

Sen hade vi det här med feber, den var inte heller sen med att hälsa på.

 

Nu vill jag inget annat än att få bli bättre, helst frisk men till en början bättre så jobbelgen går bra.

Har sjukskrivit mig tillräckligt och är nu redo för att återgå till vardagen.

Som ni ser nedan ligger jag i soffan i den skönaste positionen, kollar på Grey's och gruvar mig inför natten.

Just det, håret skulle behöva en tvätt innan sängen, ser ut som jag kletat i ett smörpaket.

 

 

 
 Den här jäkeln har jag tagit igår kväll och idag, går på det varje gång.
Även om det inte finns någon medicinsk forskning på att hostmedicin fungerar så envisas jag med att ta det.
Ibland tror jag det är placeboeffekten som gör att det känns bättre och ibland fungerar det inte alls.
 
 

Kommentarer
Postat av: Eleni

Det låter som en jättebra idé. Tack! :)

Hoppas du mår bättre snart!

2013-01-24 @ 22:51:46
URL: http://elenia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0