Ingen rangordning

 
 
 
1, Sist jag skulle raka benen gick det allt annat än bra.
Dom blev len, men jag totalförstörde mitt bäcken och fogar.
Att knöla ihop sig på golvet i duschen var ingen hit, så denna gång ska jag prova att sitta utanför och enbart ha benen i duschen och hoppas att det blir bättre.
Kanske ska jag lyxa till det med att sitta på en kudde.
 
2, Det här har stått på min lista alltför många dagar nu.
Det är inte mycket saker där bakom, jag bara drar mig för att göra det.
Idag kanske kan bli dagen jag fixar det.
 
3, Vila är något jag är rätt dålig på.
Eller, jag lägger mig sällan i sängen utan föredrar att sitta i soffan och ta igen mig.
Även om jag vet att bäst vila är i sängen så envisas jag med soffan.
PS. Tror inte det blir någon vila idag, tidsbrist.
 
4, Tror tvättstugan är upptagen hela dagen så det blir nog en annan dag.
Om de inte hinner klart tidigare så jag kan smita ner och köra ett snabbprogram.
Ska bara spraya sängkläderna och köra igång, då hinner de bli mjuka.
 
5, Det får bli kvällens lyx.
I alltför många dagar har jag haft nakna naglar då jag inte kan bestämma mig för färg.
Vill gärna göra en rolig design, men jag känner inte att jag har tid eller så har jag ingen ork.
Något ska jag väl kunna fixa.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0