Kvällsfika



Dom senaste dagarna har jag proppat i mig massor av c-vitaminer i hopp om att slippa en förkyldning.
Något jag kört stenhårt på och som min mamma lärde mig sen barnsben var att dricka askorbinsyra.
Blanda 1 tsk i ett halft glas vatten, drick när det blandats ut.
Det kan hända att det är placeboeffekt, att jag inte åkt dit ordentligt eller så funkar det faktiskt!
Jag är lite täppt i näsan och har rethosta, medans mina två hjärtan har åkt dit rejält.

Nu var det inte alls detta jag skulle skriva om.
Tänkte bara visa mitt kvällsfika, yummy yummy!
En kopp presskaffe och mellis från keso, gaaalet gott med apelsin, cashewnötter, papaya och ananas i en mix.







Kommentarer
Postat av: Johanna

Sv: Tack för tipset. Ska genast kolla där. :D

2012-03-16 @ 09:41:28
URL: http://jordi.blogg.se/
Postat av: Malin S

Köpte ni den nya zoegan? Och hur smakade den i så fall?

2012-03-16 @ 14:08:34
Postat av: Johanna

Fan att det ska vara nötter i allt!!!

2012-03-23 @ 20:49:12
URL: http://jordi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0