Så var det min tur


Känslig? Läs inte.

Just nu önskar jag att det fanns en varm skön pyjamas i min garderob då jag håller på att frysa ihjäl!!
Jag måste nog skaffa en, ifall att.

Annars då.
Jo, efter 1,5 h på jobbet var det bara att vända hem och konstatera att även jag fått magsjuka.
Hade sån grym värk i magen imorse och väl hemma kom all frukost upp.
Lagomt trevligt att känna igen smaken på bland annat bröd och gurka.

Har sovit bort hela dagen, tror jag varit vaken i tre h sen jag kom hem från jobbet.
Nu är det dags att sova för natten och hoppas på nya krafter imorgon.



Kommentarer
Postat av: Eleni

Usch och fy för magsjuka!



Ledsen att göra dig besviken, det var något helt annat som jag tyckte var roligt den här gången! Hehe! :)

2012-01-10 @ 22:01:25
URL: http://elenia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0