Mascara




Jag har alltid brukat köpa denna mascara från W7, som är den bästa jag någonsin har haft.
Hittade den i början på förra året i sthlm och köpte med sex till för att vara på den säkra sidan då jag inte visste om dom fanns hemma.
Täta stora borstar funkar bäst för mina fransar.


MEN, två ggr när jag kommit till den enda butiken i S-vall som har denna så är den slut!
Sist hade jag en extra som fanns hemma så det var ingen panik, men sen häromdagen så var det lite smått panik då mina nuvarande hade börjat klumpa sig lite.


Jag fick helt enkelt testa en ny och det är min nya stora favorit och kommer från BYS.
Lite mindre borste och inte lika tät, men fransarna blev ändå riktigt fina.



En ny flytande eyeliner fick också följa med då den i stort sätt var gratis.
Har bara testat den en gång, men är inte så jätte förtjust i den då den smular sig när den har torkat.
Ett till försök är den värd innan jag lägger undan den.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0