8 maj



Jag orkar nästan inte ta mig tiden att sitta vid datorn nu för tiden.
Är kroniskt trött och slut, funderar på att ta koffein tabletter imorgon och se om jag blir piggare.
Har ett antal bilder på mobilen som jag ska föra över och lägga in en vacker dag.

Idag har vi varit ut till min mor och fikat samt ätit lunch med henne.
Sen åkte vi vidare till Dennis syster för att hälsa på och låna en vagn som man har bakom cykeln, som Elliott får sitta i.
Provade den när vi kom hem och den funkade utmärkt, så tack så mycket Linda.

Jag har städat lite idag med, får bli en heldag med städning och diskande imorgon.
Som avslut på kvällen spelade vi bingo lotto, utan framgång.

Nu ska jag sova och hoppas på att vara pigg imorgon.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0