New in.



Ni ska få en liten sneak peak på tavlan.
Inte alltför mycket kvar och den förjar ta form.
Det värsta är kvar, skuggning av kroppen.
Det var inte min specialitet i skolan och jag drar mig fortfarande för det, så håll tummarna!



Elliotts nappburk.
Jag blir galen på alla nappar som ligger här och där, sen en dag är alla borta!
Idag gjorde vi slag i saken och köpte denna, jag älskar den!



Det har tagit mig nästan 6 månader att köpa dom här godsakerna.
Jag får hjärnsläpp och blir helt galen när jag går in i min favoritbutik så jag glömmer alltid att köpa dom, men idag så hittade dom hem.
Nu luktar det så rent & gott i hemmet.




Kommentarer
Postat av: nina

fin tavla, du är pysslig du! vilken är favoritäffären som du köpte clean cotton på?

2011-01-15 @ 18:51:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0