Val.



Today's the day.
Val står på schemat.
Ska tugga i mig frukost, vänta på att grabbarna vaknar och ge den minsta en skål med gröt sen greppar vi tag i barnvagn och traskar vidare mot vallokalen.

Både Jag & Dennis är klar med vad vi ska rösta på, inga tvivel från någons sida.
Vad jag röstar på är privat, mina närmsta vänner vet säkert.
Sen är det bara väntan kvar, vem som står högst på pallen.

Tänkte bjuda på en liten bildbomb senare idag.
Igår fick jag bilder från dopet av Malin, bilder på en 2 veckor gamal Elliott från min moster och har för mig att det var något mer.
Den nyfikna får hålla ögonen öppna.

PS.
Glöm inte att rösta, vet ni inte vad ni ska rösta på så rösta blankt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0