17 oktober



Min mamma kom in på em idag för att hålla oss sällskap och självklart träffa Elliott.
Vi passade på att tvätta lite fönster också, herregud vad äcklg dom var!

Jag passade på att koka lite kaffe så vi fick i oss lite fika.


Nu på kvällen har vi kollat på film.
Kicka-ass som jag tyckte var bra och sedan Shutter Island som jag också tyckte var bra.
Imorgonkväll blir det ännu en film om vi inte är för trött, men det tar vi då.

Nu kan jag inte hålla mig längre, här kommer en bild på byrån.
Den är ännu inte klar, kan inte riktigt bestämma mig för vad som ska vara på den så jag tog lite smått och gott jag hade hemma så den inte ser så tom ut.


Efter månaders letande efter ett nytt vardagsrumsbord så har vi äntligen hittat en som vi båda tycker om och tror den kommer passa bra i vårat hem.

Får se när vi tar oss iväg och köper den.
Kan vara en idé att få bort den nuvarande först.

Sist men inte minst ska jag ta mig iväg och köpa senitlera.
Har stora planer på g.




Kommentarer
Postat av: Malla

ÅH vilken fin byrå!!!! :D

2010-10-18 @ 19:30:10
URL: http://mallaballa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0