26 november



Ska ta mig för och skriva ett litet inlägg innan jag stupar i säng.

Dagen inleddes med ett väldigt roligt samtal från ingen mindre än Soufa.
Min kära vän som efter tre års tid i Australien kommit hem till Sundsvall.
Tre år, en man och ett barn senare ska vi äntligen ses igen, hur kul som helst.

Vid tolv gick Jag och min granne Sandra + barnen ner på stan för att beta av listan med grejor.
Gjorde ett ärende på banken sen fick fyra grankvistar i plast, tvålkopp, present till Dennis systerdotter, ansiktstvätt och blåbärstryffel följa med mig hem.

Stoppade i Elliott lite mat sedan styrde vi ut till Nolby för att fira Liza.
Vi blev bjuden på mat och till efterrätt blev det inget mindre än tårta och kaffe.

När vi kom hem nattade vi lilleman och sedan började jag pyssla med adventsljusstaken som även blev klar, kom på att på söndags är det dags att tända första ljuset så då måste den vara färdig.
Ska bjuda på en bild imorgon eller på söndag, beror på när jag har mest tid.
Jag målade även klart två (av tre, en klar sen tidigare) tavlor som ska hängas upp imorgon eller på söndag, har med tiden att göra där med.
Även dom får ni kort på när dom sitter på plats.

Även fast dagen var proppad med saker att göra så blev den mycket bra.
Känns skönt att stryka nästan allt från våran to-do-list för denna månad.

Nu är jag mer än trött och ska vila upp mig inför morgondagen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0