Nu börjar det hända saker.



Nu börjar det äntligen hända lite grejer!
Idag var vi ännu en gång på ikea för att köpa hem saker, att man aldrig kan komma på allt på en gång?
Det blev en fin fin hylla till babyrummet, tanken är väl att ha några fina barnböcker längst upp och nå fina saker inne i hyllorna.
Vi får helt enkelt se hur det slutar, jag vet inte riktigt själv!
Vi satt även upp tavlan jag har målat, bara en massa super mario gubbar som är färgglad och härlig.
Kan lägga upp en bild imorgon eller så, blev skit nöjd med resultatet.

Vad mer?
Jo, till vänster kan ni se att det är 40 dagar kvar till bf.
Jag har tre veckor kvar på jobbet innan jag går på ledighet, det känns huuur skönt som helst.
Helt ärligt, jag längtar verkligen efter att slippa åka dit.

För stunden är det full fart i magen, bebis börjar nog bli lite starkare för nu spänner det sjukt mycket i huden.
Fortfarande lika härligt att känna den, våran lilla älskling!

Imorgon kör jag sista tvätten med babykläder.
Sist vi tvättade upptäckte jag att vi ägde två par byxor i 50/56 och en pyjamas i samma storlek, inget mer!
Allt annat var 2-4 mån och 6-9 mån, tokigt!
För någon dag sedan gav jag mig ut på stan och köpte två bodys och en till pyjamas i samma storlek så nu ska inte bebisen behöva vara utan kläder heller.

Halsbrännan har börjat komma tillbaka, nu hoppas jag den försvinner relativt fort.


På återseende!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0