20 augusti



Börjar fundera på om Elliott ska få en tand.
Han är rätt kinkig och gnällig på dagarna, han som nästan inte brukar göra ett ljud av sig.
Han tuggar på allt och då forsar det ur munnen på han.
Kände på tandköttet förut men det var slätt, så då börjar jag fundera lite.
Ni mammor vars barn fått tänder, känner ni igen beteendet?

Snart sticker jag ner på stan för att käka middag med Sara och Emilie.
Har inte träffat tjejerna på evigheter så det här ser jag verkligen fram emot.
Kommer bli käk, en massa surr och massa skratt kan jag gissa på.


Häromdagen när vi busade med Sandra och Alice.




Häromdagen när vi var hem till Malla.
Vidar och Elliott.

Kommentarer
Postat av: Johanna

Milton var inte så gnällig. Iaf inte på dagarna. Men han bet på allt och dregglade mer än vanligt. Däremot så vaknade han mycket på nätterna och var ledsen. Det låter som om det skulle kunna vara tänder på gång. Dom säger ju att det kan ta lång tid innan dom väl spricker igenom.

2010-08-21 @ 10:42:17
URL: http://jordi.bilddagboken.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0