Måndag


Vi har haft en jätte härlig helg.
Igår var det full fart, trevligt men mycket.
Vi började med att åka till Birsta.
Det är ett par skor jag spanade in när jag var gravid men inte kunde ha pga av all vätska i fötterna, jag vågade inte chansa att köpa odm heller ifall dom inte skulle passa.
Men då skulle jag kolla ifall dom fanns kvar, men det gjorde dom såklart inte, skit tråkigt för dom var dödligt het!

Vi skulle in på h&m för att KOLLA och enbart kolla, meeeen det gick inte så bra för någon av oss.
Det slutade med att vi köpte fyra t-shirtar som han ska få ha i sommar.
Oftaste är det bara jag som hittar och vill köpa så det var skönt att Dennis plockade på sig också.

Sen vidare till Dennis mamma och pappa, där fick vi kaffe och kakor + att Elliott fick två pyjamaser som han kan växa i, skit bra!
Efter det drog vi vidare till mamma och pappa för dom skulle bjuda på mat sen åkte vi hem igen.
Elliott fick äta en sista gång och sen var det dags att natta honom.



Idag har jag bara tagit det lugnt.
Gått en promenad med Elliott, duschat och är precis nyäten.
Nu hade jag tänkt ta med Pixie ut och kamma honom, sen är det Slayers tur.

Elliott ligger ute och sover i vagnen och för första gången så känns det skönt och tryggt att ha han ute.
Vi bor ju en våning upp och ingen balkong så han får sova på innergården.
Jag har inte riktigt haft ro i kroppen till att duscha ifall han skulle börja skrika, men nu har Dennis införskaffat en babymonitor så jag kan höra han vart jag än är.

Gud vad jag längtar tills vi köper hus så man kan ha han på balkongen eller uteplats.
Men det är dock ett tag kvar, en ny bil ligger först på listan!



Dom här köpte han, lite väl mycket grejor tyckte jag först.
Mottagning, hur varmt/kallt det är i vagnen, batteriindikator, en bild på en sovande bebis som förvandlas till en skrikande när han grinar, känslighet på skrik osv.
MEN nu känns det nödvändigt, haha!


Kommentarer
Postat av: Linda

http://www.garntjanst.se/stickat-virkat/design-plaggtyp/pippimodeller.html

Här hittar du modellerna till tröjan. SMSa mig om det är nåt du gillar eller ej. :-)

2010-04-14 @ 06:28:15
URL: http://blog.st.nu/linda/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0