Lite klagomål.


Nu hade jag tänkt klaga lite över mitt illamående.
Jag mår så äckligt illa, känns som jag ska spy vilken sekund som helst, har varit så i snart två timmar..
Hade tänkt lägga mig för ett tag sen men det går inte så bra, när jag ligger på sidan mår jag illa, vänder jag kroppen mot madrassen så magen tar i mår jag jätte illa, ligger jag på rygg mår jag illa och nu när jag sitter upp mår jag skit illa.
Är så himla trött och vill inget annat än sova men det går inte!! Kan snart inte hålla ögonen öppna.
Börjar bli lite långtråkigt att sitta uppe själv, dricka lite yoghurt och vänta på att illamåendet ska försvinna.

Jag kan nog stå ut lite länge.
Känns så tråkigt att behöva klaga över detta när jag är med om en bra sak, ingen har någonsin sagt att det är lätt.
Puh!

Kommentarer
Postat av: Malin

Åh stackars dig, kan tänka mig att det är jobbigt som fan. Men det borde ju snart avta lite. De sa väl på mvc att du kunde höra av dig om det vart värrre, kanske dags att göra det?

2009-07-14 @ 10:53:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0