Inredning - barnen

Någon slags hylla är jag ute efter, golvhylla eller en väghäng väger jag mellan och det är så svårt.
Jag har än så länge enbart hittat vägghängda som jag gillar och då står det mellan en simpel stringhylla eller roliga hexagonformade hyllor i blyg färg.
Det är frågan.
I dagsläget är det tänkt att filmer ska förvaras i den, men i framtiden vet man aldrig om det kommer ändras och då vill jag gärna tänka ett steg längre med vad jag kan ha den till.
 
Något annat jag är sugen på är någon form av nuttduksbord till barnen, är inte lika viktigt just nu då Dylan inte ska byta sovrum än men det ligger och gnager och jag kan inte riktigt släppa det.
En vit eller mintgrön pall väger jag mellan - om dem ens ska ha ett bord.?
Antingen får dem en vägghängd lampa ovanför sängen eller så ska det stå en liten lampa på pallen plus att man kan ha någon bok eller liknande på det undre steget.
 
 
 
Jag tänker så här.
Hexagonhyllorna!
Den mintgröna pallen hittar man då i ena hyllan.
Vita sängar + bord som man hittar i en hylla.
Någon matta(?) som går gå i den ljusgråa färgen som är på sista hyllan.
Då får man ett slags genomgående tema i rummet.
Alla dessa val..
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0