Det närmar sig

 
 
Den här månaden börjar jag jobba igen.
Jag smygstartar med att jobba mina helger och kommer göra ända tills jag är tillbaka helt.
Jag kommer spara lite föräldradagar men jag tänker även lägga undan lite pengar varje månad i min tatueringsburk.
Främsta anledningen är nog att spara lite dagar men också så jag håller mig uppdaterad hela tiden.
Det kommer nya produkter varje kvartal, så på ett år har det redan varit fyra uppdateringar på en produkt plus nya produkter, så det är ganska mycket information som man missar när man går hemma.
Men på det här sättet håller jag mig någorlunda uppdaterad och det kommer inte bli lika konstigt att komma tillbaka.
 
 
...och en bild på Pixie.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0