Livet i PS

Jag har den senaste tiden spenderat otroligt mycket tid i PS.
Det har fixats med skola, prints av alla dess slag, födelsedagskort och redigering av julkort.
Det jag är absolut mest nöjd med är en present till Elliotts bästa kompis.
Hon fyller snart år och efter att han valt ut hennes present kom jag på en rolig idé och var snabbt framför datorn för att knåpa ihop den sista pusselbiten.
Jag är otroligt förväntansfull och hoppas hon kommer tcka det är lika roligt som jag gör.
Ni ska få en liten teaser tills vidare då jag är lite osäker på om hennes mamma fortfarande läser min blogg och jag vill inte att hon ska få se den i förväg.
Jag kommer visa resultatet senare, så håll till godo.
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jodå jag tittar till dig ibland... spännande! Kram sandra

2014-12-07 @ 19:07:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0