New in

 
 
Mitt upp i barnafödande, bebisprat och bebisbilder har jag idag lyckats bryta mönstret.
Jag har införskaffat en ny ögonskugga samt ett nytt nagellack jag tänkte bjuda på.
Ni får ha lite överseende med att det blir mycket bebisprat nu, då min vardag än en gång snurrar runt det.
Jag vet att vissa uppskattar det mer än andra, så jag ska göra mitt bästa för att få lite variation.
 
Tråkigt nog har jag inte tagit mig tiden att prova dem på mig ännu.
Jag ka försöka ta mig tiden och göra det snart.
Jag är främst nyfiken på lacket, har sett bilder på andra som har det på sig och det ser helt galet fint ut.
En stark kandidat till det perfekta höstlacket.
 
 
 
Nagellacket är ännu ett sandlack som man ser överallt nu för tiden.
Ett lite mörkare som skiftar i blått, turkost och grönt.
Ögonskuggan har en matt vitfärg och den har saknats i min sminklåda.
Har ett med skimmer i som jag verkligen gillar och alltid använder, men det blir kul att bryta av med denna.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0