Uppd. ricinolja



Tänkte bara passa på att berätta att man inte ska läsa alltför mycket ibland.
Oljan var lätt att applicera, jag gjorde benor i hela håret och drog i det.
Samma med att tvätta ur det, jag fick schamponera två ggr tror jag det var och när håret torkade såg allt bra ut.

Nu ska jag passa på att dammsuga medans andra halvan av familjen är på affären.
Städa lite tror jag också.


Kvällens aktivitet blir träning som jag ser fram emot.
Är helt slut efter att ha suttit hemma som en potatissäck i två dagar, kollat på film och myst i soffan/saccosäcken/sängen.
Imorgon får jag äntligen jobba lite så Dennis får vara hemma och slappa med marängen.

Förstå mig rätt.
Jag älskar att vara hemma med E, men det är jäkligt skönt att komma iväg och jobba lite också.
När dom små liven är sjuk så går man ner på lågvarv och aktiverar sig inte alls så mycket som man brukar med en frisk unge = tröttare.


Kommentarer
Postat av: Nikita - mamma till Albin&Meja

Hej!

Filten är från Ikea :-)

2012-02-23 @ 04:11:56
URL: http://nikital.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0