Right in



Dagen har jag och marängen spenderat med Emelie och Sixten.
Lugn och skön dag hemme hos dom med en massa bus, prat, promenad, handling, fika osv.
Avslutades med en skön promenad hem på cirkus 30 min.

Kvällen har jag inte gjort något med, känns lite ovärt.
Skulle åka på träning men fick lite förhinder.

Nu överväger jag om jag ska ta med kamera, stativ och ett gott tålamod ner till vägen för att ta lite bilder med lång slutartid.
Gör ett försök att kliva upp från stolen, om jag lyckades det får ni se imorgon.

ps. Hoppas att ingen slår ner mig när jag står där. /Nojig tjej.


Kommentarer
Postat av: Eleni

Men tack själv så jätte mycket! :) Var verkligen en toppen dag! :)

2012-02-16 @ 21:06:50
URL: http://elenia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0