Måste. Köpa. Nu.



Min spara period går allt annat än bra, det som brukar fungera alldeles utmärkt.
Vart brister det!?

Häromdagen gjorde jag ett relativt stor beställning (dyr om inte annat) från barbarella.
En dyr handling på make up store, men behövlig.
En mildare handling på body shop, mycket behövlig.
& jag skulle verkligen behöva köpa lite tyg.

Är det helt enkelt så att jag, i just detta läge behöver ha en del nya saker?
Att jag helt enkelt inte kan vänta till nästa månad?
Ja, så är det nog.

Det är väl bara att traska ner på stan framöver och öppna upp plånboken lite till..

Just det, en ny sängram ska införskaffas snarast.
Gärna denna vecka eller början på nästa.
Jag står inte ut med våran nuvarande mycket länge till.
Och poff, så flyger det iväg några lappar till..
..Nämnde jag att ett överkast också behövs?
Nej okej, det också..


Kommentarer
Postat av: Anna

Eller hur? Man hinner ju aldrig se skymten av lönen ens! :( Nä, vi köper oss varsin trisslott och hoppas på "plötsligt händer det!"

2012-02-05 @ 21:39:10
URL: http://annnamarieb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0