Stairway to heaven



Gick på stan för att möta upp Malin och Malla, en fika och surr stog på schemat.
Tiden gick galet fort, men en fika/lunch och surr hann vi åtminstonde med.
Insåg också hur mycket jag saknar Lillemor, goa underbara vän!


Kan passa på och visa mitt flippade nagellack jag köpte häromdagen, jag älskar det!
Måste bara köpa ett bättre underlack för att gynna detta lack.
Det var svårt att fånga hur det ser ut, känns inte som att bilden ger den rättvisa.

130:- på make up store.



Dagens, bara för att det var så längesedan.


Tröja: H&M
Kjol: Lindex
Mocca leggings: Cubus
Kängor: Din sko


Jag vet, spegeln är sjukt kladdig tack vare Elliott.
Det ska åtgärdas imorgon.


Kommentarer
Postat av: Lillemor

Jag saknar dig med Frida!!:(

2011-10-08 @ 10:00:11
URL: http://littlemother.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0