5 mars



Tänkte slänga ihop lite om dom senaste dagarna.

Börjar med dagen, den spenderades ute i Birsta med Emelie.
Jag var egentligen ute efter ett par byxor men kom hem med en t-shirt och linne istället.
Ska göra en till tripp någon dag i veckan, två butiker som jag skulle behöva kolla på igen så det är bara att hålla tummarna.
Vi hade för övrigt en mycket trevlig dag.

Igår var det fredag och då hade vi en relativt lugn dag.
Gick iväg till öppna förskolan på morgonen och på em så städade jag lite och diskade.
När Dennis kom hem tog vi en myskväll framför tvn och la oss tidigt.

Torsdagen var en händelserik dag.
Morgonen fick en konstig början, var uppe hos min granne då hon upptäckte en konstig lukt, bränt gummi.
Jag gick ut i trapphuset och märker att brandlarmet går i lägenheten under, så Sandra stuvade ihop ungarna medans jag ringde brandkåren.
Dom bröt upp dörren och hittade en kastrull med nappar, pipar och nappflaskor i som dom hade glömt på spisen.
Tydligen hade det varit 5 min ifrån att börja brinna, så dom kom i rätt tid med tanke på att vi bor i ett trähus så elden hade nog mått gott här.
Men allt gick bra, det enda spåret efter det hela var den vidriga stanken.


Kommentarer
Postat av: Malin S

Herregud vad läskigt, man tror inte att det är sånt som drabbar en själv. Tur att ni var hemma! Hemskt att tänka på vad som skulle ha kunnat hända om omständigheterna varit annorlunda..

2011-03-07 @ 22:08:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0