Tack!


Tänkte passa på att skriva tack till jobbet för dom fina blommorna som vi fick idag.
Skulle lägga ut en bild på dom men har inte orkat tagit någon plus att det är så mörkt just nu så det kommer kanske en imorgon.

Dom senaste dagarna har vi varit en del på sjukhuset, för att göra undersökningar med lilleman så det inte är något fel på honom.
Nu är det som tur var slut på att åka till sjukhuset för det, tack och lov!
Alla prover har sett bra ut så det känns också jätte skönt.
Jag har åkt på urinvägsinfektion och knaprar piller för det, men det känns också mycket bättre nu.
Stygnen läker jättefint men jag har fortfarande problem att sitta, så det undviker jag så gott det går men jag hoppas på att kunna sitta snart för det är så tråkigt att ligga i sängen hela tiden.
Pga av det har jag bara ammat honom liggandes och har testat på att sitta upp två ggr och det går inte!!
Jag får inte alls till det, och lillen är inte heller med på noterna.
Så alla mammor, tips skulle inte sitta helt fel, tack!

Sen har det blivit en ändring med namnet.
Vi var först säker på att det var en Elmo men efter lite tanke så fick det bli en Elliott Elmo Hagén.
(Så jag hoppas du inte varit för snabb med det du skulle göra Amy).

Kommentarer
Postat av: Sara

Ett tips, MAGE mot MAGE! och ta hans arm som är närmast magen bak mot rygg. Det var skitklurigt i början och jag fick jätteont i ryggen men du måste ha mage mot mage då går det bra! Vad tyckte du om "dolly partondagen" då? 3dje dagen efter förlossningen :D

2010-03-03 @ 10:19:26
URL: http://sawja.blogg.se/
Postat av: Gudmor Amy

Hehe no worries.. Jag avvaktade lite faktiskt, hade det nästan på känns ;) Hehe.. men kan jag till 100% fixa nu'? :) PUSS

2010-03-04 @ 09:00:46
URL: http://amandamedh.blogg.se/
Postat av: Johanna

Jag låg ner och ammade Milton dom 3 första månaderna, det fungerade bäst för både honom och mig. Sedan gav det med sig av sig självt och det gick lika bra att sitta sedan. Hoppas det fungerar bättre med amningskudden. Man ska alltid göra det som känns bäst, och inte försöka sig på nåt bara för att man tycker att det ska vara så.

Lycka till :)

2010-03-04 @ 20:50:02
URL: http://jordi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0