Bad.


Elliott tyckte det var jätte mysigt att bada, så mysigt att han kissade i vattnet precis när jag skulle ta upp honom.
Han bara låg och kollade runt.
Jag längtar redan till nästa gång, hoppas han kommer gilla det lika mycket då :)

Det blev ingen promenad idag, vi sov till sex och då var det dags för mat, både för Elliott och oss sen stog bad på schemat.




Imorgon kommer Dennis syster m. familj på besök vid elva tiden.
Efter det ska vi åka ut till mina föräldrar på middag och vagnen ska med så vi får gå på en premiär tur.
Det kommer bli så himla mysigt, mamma har en åkpåse med fårull i så han kommer få det varmt och gott.
Plus att vi får träffa katterna, har inte träffat dom sen vi åkte in på BB, saknar dom tok mycket.
Gud vad jag har grinat över dom, när mjölken rinner till blir man helt sinnessjukt blödig.
Jag har grinat för absolut inget, hela tiden.

Nu ska jag och Dennis passa på att äta ost och kex medans gobiten ligger och sover.

Kommentarer
Postat av: Sara

ja visst är den toppen? dock har vi slutat med våran nu, hon ska bara sitta och plaska hela tiden :) härligt att allt går så bra! :D väntar på att få höra om förlossningen ;) kramar till er!

2010-03-06 @ 10:20:41
URL: http://sawja.blogg.se/
Postat av: Malin

Vad mysigt vännen! Hoppas att premiärturen med vagnen gick bra, låter ju hur härligt som helst med en fårullsåkpåse :D

Passa på att njuuuuuta.

2010-03-06 @ 10:21:22
Postat av: nina

jaha nytt namn, va fint det med !!gullig han är! visst är det roligt med hormoner? grina o skratta om vart annat :)

2010-03-07 @ 19:18:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0