Happy birthday!

Sen sist har jag hunnit fylla år och haft den närmaste familjen på plats. 
En lugn och skön dag med middag och såklart tårta till efterrätt. 
En gräddtårta med jordgubbar, fylld med jordgubbar och lemon curd. 
Perfekta sommartårtan som jag kört på i flera år. 

Den här helgen har det även hänt lite här hemma. 
Förutom en rejäl städning så har nya hyllor kommit upp på väggen i pysselrummet/datorrummet och stringhyllan blev flyttad in till vardagsrummet. 
Innan det är dags att sova så ska jag hinna sätta upp en tavellist i sovrummet också. 

Nu är det dags att bygga lite mer med mitt nanoblock innan finalen i hockey VM går av stapeln. 
Hoppas ni haft en fin helg. 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0