Nytt år - nya tag

Som ni märkt ligger den här bloggen på sparlåga just nu, den är så otroligt långt ner på min lista av saker så jag inte ens sett den.
Livet rullar fortfarande på i 200 och jag hinner knappt med mig, barnen, träning, jobb och skola.
Allt fick sig en liten törn i slutet av förra året tror jag.
Nu är det ett nytt år och jag tar nya tag, för den envisa åsnan som bor i mig ger aldrig upp.
Jag har kommit på tok för långt för att ge upp något alls faktiskt, ja sånt som går att ge upp då.
Jag tog ett lite länge lov från sklan är vad som var tänkt, vilket gör att jag ligger ett steg bakom alla andra men det var värt det bara för att få rå om familjen lite extra.
 
För tillfället behövde jag någon stans att skriva av mig lite på och vad passar då bättre än bloggen?
Sitter och försöker knåpa ihop en bra konceptplansch i temat fransk lantstil, ett vardagsrum inkl. matplats.
Även om jag har en klar bild i huvudet av vad som jag vill ha med så är det så otroligt svårt att hitta bra bilder, det vill säga bilder med hög upplösning.
Att köpa inredningtidningar funkar inte så bra, oftast så finns inte det jag vill ha med och ta ett substitut gör att jag inte blir nöjd.
Eller så är det annat med på bilden som inte ska vara med, både andra bilder och text.
Kände att jag behövde något roligt att pilla med innan jag ska rita upp lite olika sanitets-och elsymboler.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0