Att inreda ett barnrum

Sitter och googlar, klickar, googlar lite mer och klickar tusen gånger om.
Ett barnrum ska inredas och jag har tusen ideer och jag ska få allt att gå ihop till en enhetligt rum.
Även om jag älskar färg och mönster så återkommer jag till dessa ljusa neutrala färger.
Jag själv gillar ljusa färger i grunden och sedan lägger man till färger när det kommer till dekoration, kuddar, sängkläder mm.
 
Rummet är 4x4m invändigt och sedan är det fria tyglar med möbler, det enda som måste vara med är säng, skåp, skrivbord och sittgrupp.
Låter ganska enkelt va?
Ända tills man sitter och ser allt fint som finns.
Hittar man en sak så ska resten gå ihop med det osv.
Jag har gjort om barnrummet fem ggr nu och är ändå inte klar.
Sittgruppen återstår och jag funderar på att tolka det fritt och kanske få avdrag.
Jag skulle kunna skriva ett helt A4 om hur jag tänker men det skippar jag.
 
Nåväl, så här ser det ut just nu.
Vi får se hur det hela slutar.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0