Huller om buller

Ni vet hur man oftast får dem där bra ideérna sen på kvällen?
Och de kvällar man känner att 'det är ju faktiskt en hemskt bra idé att dra igång med det här NU' (när det egentligen är på tok för sent), den idén fick jag igår.
Så lagomt till barnen kvällsfika släpades det ut sängar och drogs in i nästa rum.
Barnen la sig i rätt tid men sedan var hela hemmet upp och ner.
Efter en jäkla massa slit, bärandes, släpandes hit och dit + några svordomar så har barnen det största rummet med stor lekyta.
 
Det är en bra bit kvar innan jag kommer känna mig nöjd, tills dess får vi ta lite i taget för att stilla mitt trippelt pumpande hjärta.
Småpill är kvar så som lampor, hyllor och någon ny förvaring.
Ja tapetsering eller målande av väggar återstår också, jag ska ta kort på ena väggen och sätta mig i PS och knåpia ihop lite olika förslag som känns roligt.
Hur som haver så ska nog BC få sig ett besök inom kort så jag kan bocka av några få saker från listan.
 
 
Det här är väl vad jag kan komma på i skrivande stund och som jag hittade bra bilder på.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0