Med en hand

Till helgen nalkas det kalas för den här familjen så vad passade bättre än att baka lite en sån här blåsig och rå dag?
Jag gjorde något jag aldrig tidigare bakat, rimbobullar.
Det var så många år sedan jag åt en sån bulle men jag vill minnas att de är helt suverän - det återstår att se till helgen.
 
Kan väl tillägga att de blev allt annat än fina bullar, men med en rastlös själ på 4år och en halvtrött 1-åring som hängde i min famn blev det rätt bra ändå, tänk vad mycket man kan fixa med bara en hand.
Den äldsta förvandlades helt plötsligt till ett sandlejon (ni som sett Aladdin vet nog vad jag pratar om) och den kunde dyka upp lite varstans i köket och jag fick absolut inte gå för nära, så det blev lite kringelkrokiga steg hit och dit, såg man mig utifrån fönstret kunde man nog tro att jag blivit galen.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0