Det här med ansvar

Det blir alltid lika sent för mig och jag tycks aldrig lära mig, är det dålig planering som ligger bakom mån tro? 
Dålig disciplin har jag definitivt, ingen tvekan om det.
Hade tusen saker att göra igår och vad slutar det med… Jo, ingenting av det jag tänkt mig blir gjort och jag satt och pillade med en skrivare större delen av kvällen som drev mig till gråt i halsen.
Frihet under ansvar var det va, jag menar att styra som man vill under föräldraledighet och ingen närvaro till skolan behövs. 
Istället blir det jobb till mitt i natten och tiden rinner iväg alltför snabbt, jag skulle behöva skicka in min uppgift nu idag, men här sitter jag med tre moment kvar.
Det luktar en sen kväll. igen..
 
PS. Bara det här är ett exempel.
Jag skulle fixa det sista till min moodboard men jag sitter på bloggen istället.
Vem vill ta mig i örat och berätta att det är min framtid det hänger på?
För uppenbarligen räcker det inte med att jag vet det och skriver om det och känner ångest, haha.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0