Tisdagssvammel

Idag är jag helt snurrig i kolan, det känns som att allt jag gjort idag bara var inbillning.
Har ett lätt tryck i huvudet som inte verkar vilja släppa, hoppas det lättar upp inför kvällen åtminstonde.
Dem senaste två veckorna har jag varit nere på stan så hemskt många gånger och ibland kommit hem med för många påsar, mycket nödvändigt har köpts men också en hel del impulsköp som än så länge blivit bra.
Idag var inget undantag, skulle bara ner och byta strl på en tröja åt Dennis men det hela slutade med tre impulspåsar på det och en planerad lunch med min vän Elin.
Väl hemma tog jag mig en vältförtjänt mango och en kopp kaffe.
 
Nu är det däremot dags att fixa lite här hemma innan den lilla killen vaknar från sovstunden.
Upp med en ny fönsterlampa, fixa med krokar på en hylla som därefter ska hängas upp, plantera om tre solroser som Elliott hade med hem från dagis och sen lite annat småpill.
Jag börjat få tillbaka lite kreativtflöde i blodet och jag ska se till att hoppa på det tågeet så jag får en massa saker fixad innan sommaren.
Det är så himla många saker som ska målas om här hemma, tavlor som ska färdigställas och sen en massa småpill på det.
Hur jag ens ska hinna med allt känns som en gåta, men har man viljan så går det.
Det blev visst bara en massa svammel idag.
 
 
Mango är utan tvekan en av de bästa frukterna jag vet.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0