Put a ring on it

Idag efter lunch packade jag med barnen och lite mellis och gick ner på stan.
När vi väl kom ner var det lite aktiviteter vid fontänen.
Vi hann med att se slutet på några som sjöng "barnpop" eller vad man ska säga, kändes lite moraträsk inspirerat.
Därefter kollade vi på brandbilarna som stod parkerad där, Elliott fick en plasthjälm och tatuering sen klättrade han upp i brandbilen och hämtade en ballong.
Vi gick vidare och köpte en liten sak till Dennis, handlade lördagsgodis och nötter, fikade mellis och sedan bestämde Elliott att vi skulle åka bussen hem.
Innan vi gick ner på stan velade jag om jag skulle ta med kameran eller inte, till slut valde jag att lämna den hemma och jösses vad jag ångrar mig nu, fick några sketna mobilbilder som jag inte ens har kollat hur dem blev.
Hade varit roligt att få lite kort på Elliott vid brandbilen och sedan på barnen när vi fikade.
Nåväl, nu har jag kanske lärt mig en läxa.
 
Till något helt annat.
Jag verkligen älskar ringar, men jag är så fruktansvärt dålig på att ta på dem.
Jag lägger ofta fram vad jag vill ha men när jag väl ska gå ut så glömmer jag ändå bort att ta på dem.
I sommar jag ska bli bättre, jag ska försöka bli bättre för det är så snyggt.
Här är de nyaste ringarna till min samling och jag älskar allihop, det här är verkligen ringar i min smak. 
 
 
..Idag var inget undantag, jag glömde ringarna hemma på hyllan i badrummet. 
 
 

Kommentarer
Postat av: Eleni

Jag älskar ringarna!! Vart har du hittat alla dom där fina?? :)

2014-05-25 @ 00:12:17
URL: http://eleni.se/
Postat av: ioannaa(grannen)

Åh, detta inlägg måste jag ha missat! vart har du köpt dom ringarna?

Svar: Dem är köpt på H&M, visst är dem helt underbar? :)
Frida Wiklund

2014-11-19 @ 22:17:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0