Ordning i ordningen

Mitt småpill har hållt i sig hela dagen och de små detaljerna har fått sig en omgång även om jag är långt från klar.
Mitt senaste projekt har varit att gå igenom alla mina lack och kolla vilka som ännu inte är målad på en display och kolla vilka som är målad men inte fått sig ett namn ännu.
Högen blev större än jag trodde men nu är det snart klart, väntar på att alla färger torkat och sedan ska det skrivas lappar och klistra fast - kan visa er senare hur några av dem ser ut.
Under tiden ska jag pysa iväg till Elliotts förskola och kolla på den nya avdelningen han ska börja på till hösten, helt galet att min lilla stora kille nu kommer gå på den sista avdelningen innan förskolan.
 
 
Här är de lacken jag plockade fram ut ena lådan, det blev något färre från den andra lådan jag också har lack i men inte fick med på kort.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0