Ne 10

Ja nu har ett till neongult lack fått följa med hem, i dagsläget har jag fyra nyaser så det är okej.
Det här lacket från China Glaze kom med kollektionen poolside år 2010 om jag inte minns helt fel, jag upptäckte detta lite för sent och hann inte med att köpa i butik och på senare tid så har jag försökt fått tag på det på en webshop utan framgång.
Nu har dem tydligen beslutat att ta tillbaka den, förmodligen då neon är en riktig it-färg i sommar.
Jag ramlade nästan omkull när jag hittade den i butik nyligen, snabbt som attan röck jag åt mig en och gick med raska steg mot kassan.
Den gröna i samma kollektion pillade jag lite på innan jag beslutade att lämna tillbaka den och bara köra på en gul.
Jag kan knappt beskriva detta lack men jag ska göra ett försök.
 
Den är väldigt skrikig i färgen och har en limegrön underton vilket ger den en helt annan nyans än resten.
Jag skulle vilja säga att den är något ljusare i färgen, vilket ger den det där lilla extra skenet.
I ett försök att försöka få fram färgen bättre ställde jag den bredvid två andra av mina neongula lack och förhoppningsvis ser ni det jag nyss försökte beskriva.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0