Mors dag

Som de flesta av er säkert är upplyst om så är det mors dag idag.
Jag och min bror har inte varit ut till vår mamma och firat henne, då han skulle iväg på bröllop och mamma skulle bort på dagen så vi kör ett firande i veckan istället.
I år tänkte vi skicka iväg mamma och pappa på en hotellnatt med frukost en bit upp i landet.
Kan i skrivande stund inte komma på vad det heter, men man får iaf åka färja ut till ön och är omgivet av en massa skog och ska vara hur mysigt som helst.
 
Jag hade sagt till här hemma om att jag inte behövde någon uppvaktning alls i år.
Elliott hjälpte mig att städa, dammsuga och torka golven idag och det räckte som present.
När Dennis kom hem från jobbet hade han med en fin bukett rosor ändå, jag blev väldigt överraskad och glad.
Jag är så himla tacksam för att jag fått äran att vara en mamma och att jag får vara mamma till två helt underbara pojkar.
Sen är jag så himla glad att jag själv har den mamman jag har, som är en av mina bästa vänner då jag kan prata med henne om precis allt, hon ställer alltid upp och är min stöttepelare i motvind.
Hon skämmer bort mig på alla sätt och vis, uppmuntrar mig till allt och finns alltid där när jag behöver henne.
Det är min mamma, den bästa mamman.
 
 
 
Hoppas ni haft en bra mors dag, vare sig ni själv är mamma eller om ni firat eran egen mamma.
 

Kommentarer
Postat av: Eleni

Jag har också sett fram emot att gå på kosläpp i flera år men senast förra året var jag för sen med att anmäla oss så det fanns inga platser kvar. I år var jag ute i god tid och så blev vi istället besviken, haha. Men det var ändå mysigt att komma iväg och lukta på kobajsen en stund ;)

Ja, ringarna var verkligen dösnygga. Älskar också den stilen på smycken. Helst vill jag ju ha äkta eftersom dom oftast blir ful så fort och framförallt om man hittar några favoriter känns de extra trist. Men till de priset är det helt klart värt det och jag måste nog också ta och spana och se om jag hittar några ;D

2014-05-25 @ 22:07:42
URL: http://eleni.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0