Helt fel i tiden

Igår upptäckte jag att min vinterheader fortfarande var den aktuella, vilket inte kändes så rätt i tiden.
Tänkte att jag skulle ta och korrigera det någon dag, helst av allt hade det varit roligt med en helt ny även om jag är nöjd med designen på min nuvarande.
Jag kunde inte släppa tanken på headern igår, den låg som ett irritationsobjekt resten av kvällen så imorse gjorde jag det enkelt för mig.
Ändrade lite på bakgrundfärgen och bytte ut två bilder, som inte är i det nyaste laget men vad gör det - nu slipper jag irritera mig på den isblå färgen, snöflingorna och snön.
Nu ska jag bara fundera ut vad jag vill ha för bilder och sedan ta mig i kragen för att fixa.. 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Eleni

Hihi, tror det var bara igår som jag tänkte på att du fortfarande har snöflingor i hedern. Men vad gör det? ;)

2014-05-15 @ 21:29:31
URL: http://eleni.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0