27 years of summer

Då var dagen här, dagen som jag blev ytterligare ett steg närmare trettio och det rör mig inte i ryggen.
Dagen har varit helt upp och ner och inte alls så lugn som jag hade hoppats.
Jag inledde dagen på stan en snabbis, fyllde på i sminkförrådet och köpte en gardin till Elliotts rum.
Därefter hämta en otroligt ledsen kille på dagis som efter lite om och men berättade att han hade ont i örat och tror inte jag sett han gråta så mycket som ikväll, Elliott gråter sällan när han gör sig illa eller har ont - utan han biter ihop så det kändes extra jobbigt.
Ju längre kvällen gick desto ondare fick han, feber på 39°c och blöt i örat.
Så vi har spenderat kvällen på primärvården.
Puh!
 
Jag känner mig helt slut och matt i kropen.
Dennis snubblade nyss innanför dörren och då kunde jag andas ut ordentligt, så nu ska jag umgås lite med mannen innan det är dags att bädda ner sig.
Där här är den mest konstiga födelsedag jag haft, men slutet gott.
 
 
Ett fyrpack av #selfies
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0