Stressa ner - aaandas

Den här veckan innehåller så mycket stress att jag vet inte riktigt vart jag ska ta vägen, jag har så många samtal som ska ringas och så himla mycket som ska göras.
Snart har halva veckan gått och jag längtar så mycket efter helgen så jag kan börja andas ut igen.
Inför mina sista samtal idag så gick luften ur mig och jag ringde dem aldrig.
Det betyder att jag måste ta tag i det imogon och jag vill verkliga inte - även om det inte är några jobbiga.
Det här med att få för mycket saker på en och samma vecka är inte helt optimalt, vi som sällan brukar ha saker att fixa fick helt plötsligt allt nu.
Jag tog iaf en kopp kaffe och bara andades - riktigt skönt att inte göra något och tomstirra in i väggen.
Magen är fortfarande stressad så nu ska jag bara vänta ut den.
 
 
Det blev en massa svammel från min sida denna tisdag, men skönt att få skriva av sig lite.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0