Summertimes

Jag och barnen och nästan precis landat hemma efter tre härliga dagar i stugan.
Vädret har visat sig från sin absolut bästa sida och det var nästan så vi efterlyste lite vindar.
Det var kokhett och vindstilla, så barnen hade det lite kämpigt stundtals - främst den minsta.
Hur som fick vi det att fundera dagen ut och Jag lyckades bränna mig och fullkomligt bränna sönder armarna, då kan jag tillägga att jag var insmord med solfaktor 50 och satt 95% i suggan.
 
Jag har så himla mycket bilder att bjuda på men det börjar närma sig middag
så jag ska sno ihop något gott för oss tre.
Jag återkommer kanske ikväll med lite härliga sommarbilder från det bästa stället jag vet - Skigan.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0